02/12/12 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Vera - WaarBenJij.nu 02/12/12 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Vera - WaarBenJij.nu

02/12/12

Blijf op de hoogte en volg Vera

02 December 2012 | Spanje, Madrid

Er is alweer een maand voorbij dus tijd voor een nieuw verslag. Aan het begin van deze maand heb ik mijn ouders en opa en Adrie opgehaald die 6 dagen langs zijn geweest en ben ik ook 5 dagen vrij geweest van stage. Het was super leuk om ze weer te zien en voelde weer heel vertrouwd. Deze week heb ik veel van Madrid gezien want hiervoor had ik nog niet bepaald iets bekeken. Dus nu weet ik ook echt waar ik over praat achter de receptie. En deze week lekker elke dag uit eten geweest. Ook ben ik samen met papa naar Real Madrid-Dortmund geweest, echt een sfeer in dat stadion! Ik heb ook al een kaartje voor mijn tweede voetbalwedstrijd gekocht voor Real Madrid-Ajax waar we volgende week met alle Nederlanders hier heen gaan. Toen mijn familie weer naar huis vertrok was het wel moeilijk en was ik het liefste in het vliegtuig mee naar huis gestapt. Maar dat gevoel was zo weer voorbij toen ik de volgende dag weer met een hele drukke week stage begon. En met een super vooruitzicht dat twee weken later mijn twee vriendinnen en broer langs kwamen. Ik heb een super week met ze gehad die echt voorbij gevlogen is. We hebben deze week niet heel veel gedaan, het was meer een relax vakantie. Wezen stappen en de dagen erna uitgeslapen, geshopt, de stad verkend en natuurlijk veel gegeten. Maar hier kwam helaas ook weer een eind aan. Ook heb ik deze maand afscheid moeten nemen van Nina, mijn Nederlands buurmeisje en van Amber, mijn Nederlands huisgenootje. Maar dit afscheid hebben we natuurlijk ook goed gevierd. Madrid is al goed in de kerststemming met overal lichtjes, kerstbomen en de hele maand december een kerstmarkt, waar we vanavond maar eens een kijkje gaan nemen. En woensdagavond hebben we met z'n allen gezellig een sinterklaas avondje, dit slaan we natuurlijk ook niet over. Ik ga nog genieten van alweer mijn laatste 8 weekjes hier en zal jullie op de hoogte houden.

Veel lieeeefs

  • 18 December 2012 - 21:40

    Papa Mama Sander :

    wij vonden het ook erg leuk met je in madrid leuk om te zien hoe je je daar thuis voelt maar wat zullen we ook blij zijn als je eind januari weer thuis bent xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

stage in Madrid

@ H10 Villa de la Reina Hotel

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2013

Feliz Año Nuevo!

02 December 2012

02/12/12

02 November 2012

02/11/12

17 September 2012

3 weken in Madrid

02 September 2012

Mi primera semana en Madrid
Vera

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 3261

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2012 - 25 Januari 2013

stage in Madrid

Landen bezocht: