Laatste avond thuis - Reisverslag uit Sint Willebrord, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu Laatste avond thuis - Reisverslag uit Sint Willebrord, Nederland van Vera - WaarBenJij.nu

Laatste avond thuis

Blijf op de hoogte en volg Vera

25 Augustus 2012 | Nederland, Sint Willebrord

Na een lange tijd wachten en veel geregel vertrek ik morgen ochtend naar Madrid waar mijn avontuur gaat beginnen. Het was trouwens al een hele overwinning om een koffer voor 5 maanden in te pakken... Afgelopen week heb ik vele leuke afscheidfeestjes gehad met de familie, mijn klas en natuurlijk mijn lieve vriendinnetjes. Bedankt allemaal voor alle lieve dingen en steun!
Ik heb er veel zin in en ga er het beste van maken.
Tot over 5 maanden allemaal en hopelijk eerder natuurlijk!

Liefs Vera, nu nog vanuit Nederland

  • 17 September 2012 - 18:41

    Conny Gerda Sander :

    veel succes ,we zullen je missen maar zijn super trots op je !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Willebrord

stage in Madrid

@ H10 Villa de la Reina Hotel

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2013

Feliz Año Nuevo!

02 December 2012

02/12/12

02 November 2012

02/11/12

17 September 2012

3 weken in Madrid

02 September 2012

Mi primera semana en Madrid
Vera

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 3269

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2012 - 25 Januari 2013

stage in Madrid

Landen bezocht: